Tämä on kaikille avoin keskustelualue. Muistathan kuitenkin käyttäytyä kohteliaasti ja noudattaa netikettiä. Emme hyväksy henkilöön tai yhteisöön kohdistuvia asiattomia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ylläpidon puolesta.

Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus Salasana: Muista minut

AIHE: Kokemuksia Pakilan palveluista

Vs:Kokemuksia Pakilan palveluista 1 vuosi, 11 kuukautta sitten #1499

• haluan liikkumaan
Olin jäsenenä Kuntosaluksessa Pakilassa ja nyt ryhmäliikuntatunnit lopetettiin. Tiloihin on tullut/tulossa? uusia laitteita ja paikassa järjestetään kurssimuotoista kehonhallintatoimintaa. Em. ei kiinnosta, vain ne mukavat jumpat, joita ne kivat ohjaajat vetivät. Harmittaa todella. Sali on kotiani lähellä, joka takasi sen, että sinne tuli lähdettyä. Tiedän, että alueella toimii Pakilan voimistelijat ja heillä on monenlaista toimintaa, olen ollut sielläkin jumppailemassa yhden vuoden.
Tietääkö kukaan, onko mitään muita ohjattuja jumppatunteja Pakilassa kuin Pakilan voimistelijoiden? Ja en nyt todellakaan tarkoita mitään pilateskehonhallintacorejuttuja, vaikka ne hyviä ovatkin. Itse kaipaan hikiliikuntaa. Täytyykö lähteä kotisohvalta Oulunkylään saakka?

Vs:Kokemuksia Pakilan palveluista 1 vuosi, 1 kuukausi sitten #2227

• entinen tyytyväinen
Olen aina ollut sitä mieltä, että oman lähiympäristön palveluita kannattaa käyttää ja tukea, että ne säilyisivät. Olenkin käynyt esim. kampaamo Margitossa monia kertoja, kunnes vuoden vaihteen jälkeen järkytys oli aikamoinen. Lyhyiden naisten hiusten leikkaus oli kallistunut kerralla 10 euroa! Eli pelkkä leikkaus oli aikaisemmin maksanut 30e, ja nyt se olikin 40e. Ihmettelin asiaa ääneen, johon kampaaja totesi vuokran nousseen, vero oli noussut jne. Hän myös samaan hengenvetoon totesi hintojen olevan keskustassa paljon kalliimpia. Minulle on aivan sama, mitä keskustan hinnat ovat, koska en yleensä siellä asioi. Oli kovasti tyylitöntä nostaa hintaa 33%, mutta ilmeisesti käyjiä riittää. Vanhan sananlaskun mukaan tyhmä ei ole se, joka pyytää, vaan se joka maksaa..Minäkin maksaisin ko. hinnan, jos se olisi hivutettu siihen vähitellen. Aikaahan tähän hiusten leikkaukseen menee edelleen se puoli tuntia.

Vs:Kokemuksia Pakilan palveluista 1 vuosi, 1 kuukausi sitten #2228

• Margitoon tosi tyytyväinen
Missäs sitten ajattelit hiuksesi leikkuuttaa? Ogelin Hiusateljeessa sama homma maksaa 43 euroa ja Jumbon Hairstoressa vieläkin enemmän. Bensat siihen päälle.
Sivu luotiin ajassa: 0.40 sekuntia