Helsingin kaupunginosat Helka ry HelsinginSeutu-portaali Helsingin kaupunki
YTV Reittiopas Kaupunginkirjastot
Etusivu
Siirry alas Vastaa viestiin
Aihe: Vs:Koiran paskat.
Kemal Labrobada 6.7.2010 23:03
No en minä nyt sanonut ettei mihinkään saa tarpeitaan tehdä. Mutta ottaa vaan päähän kun koirien kanssa kuljetaan pitkin kanavanrannan puistoja ja istutuksia ja annetaan pissata pitkin poikin. Älkää edes kuvitelko että siinä vaan lannoitatte paikkoja: koirilla on tapana tehdä merkki sinne minne muutkin ovat tehneet ja kun kohde on istutukset niin jälki on tuhoisaa. Luulen myös että puistotyöntekijän mielestä ei ole mukavaa saada rikkaruohoja kitkiessään ruskeaa torttua käsiinsä.

Lähistöllä on parikin koirapuistoa joten miksi ei voi mennä sinne? Kai te kotonannekin menette vessaan tarpeillenne?

Reply Quote
kanavarannan asukas 7.7.2010 16:50
Aivan, taitavat nuo huolettomat koiranomistajat paskoa itsekin kotonaan mihin sattuu. Kanavanranta on meille paikallisille ja monille muillekin aivan ihana piknikpaikka, ja kaistaleilla on selkeä kielto koirille. Mutta koiranomistajat eivät tästä välitä, tässä viimeisin esimerkki:
viime viikonloppuna olimme juuri levittämässä vilttiä ja eväitä, kun tuli nainen kahden ison koiran kanssa ja antoi niiden molempien paskoa noin metrin päähän (koirakieltokyltin viereen vielä) meistä! Kun hän oli jatkamassa matkaa, kysyin eikö hän aio korjata koiriensa jätöksiä tuli vastaukseksi haistattelua tyyliin "v****ako se sulle lehmä kuuluu". Ihanaa tavata noin fiksuja koiranomistajia! Olisi ihan yhtä asiallista toimintaa käydä vääntämässä paskat ko. daamin postiluukusta sisään... Ei pidä hankkia koiraa jos on olevinaan niin hieno ihminen ettei voi paskoja noukkia!!!

Reply Quote
todella koirallinen 13.7.2010 12:29
Kyllä nyppii näiden selkeästi "koirattomien" ihmisten sutkautukset.

Ruoholahdessa ei ole todellakaan mikään katastrofi tilanne istutusten kanssa vaikka koirat kuseksivat istutuksille ja kun kanava menee koko paikan läpi niin kuikas voisi välttää sen varrella kuleksimasta ???
Puistotyöntekijöille todellakin suosittelen hanskoja koska se torttu on varmasti turvallisin vaihtoehto mihin kätensä lykkää jos paljainkäsin meinaa tuolla tonkia.

Olisikohan ihan oikeasti aika alkaa harkitsemaan muuttoa saharaan jossa kamelin kakka huuhtoutuu hiekkamyrskyyn eikä kasvillisuus kärsi kun sitä ei ole.

Koirat ovat meille koirallisille harrastuskavereita ja lenkkikavereita, kemal ja kaverit harrastavat kerrostalokyttäystä ja mitä lie muuta.
Minä vihaan käyttäytymättömiä kakaroita joita joudun täällä katselemaan joten ... niistäkään ei pääse eroon vaikka kuinka toivoisin lähetettäväksi johonkin lapin erämaahan huutelemaan sivistyssanoja.
Joka sakissa löytyy mätäpaiseita ja harmittelen noiden huutelijoiden puolesta mutta minkäs teet ???
Minä hoidan omat koirani ja heidän jätöksensä.

Reply Quote
No mutta 27.7.2010 23:37
kyllä sinne koiraveroilla rakennettuun koirapuistoon pitäisi jaksaa kävelä. Tosin sielläkin joutuu keräämään sen jätöksen roskikseen. Eiks oo hurjaa, miten se on todettu ja säädetty laissa

Reply Quote
Koirat on IN lapset ja spurgut OUT 28.7.2010 13:03
Kaikenmaailman kiljuvat lapset ja kaljanjuojat hiiteen Ruoholahdesta!!!!

Nauttikamme koirinemme kivasta ja rauhallisesta Ruoholahdesta, ilman tuollaista pohjasakkaa!

Reply Quote
Kiukkuinen 28.7.2010 13:20
Kukaan järkevä ihminen ei vie koiraansa koirapuistoon erään "kohuparin" omistaman tappajarotikan välipalaksi.
Koirien (paremminkin niitten omistajien), pussikaljaretkeilijöitten ja ilman kotikasvausta jääneitten lasten aiheuttama häiriö johtuu tästä nykyään niin yleisestä minä-keskeisestä asenteesta. Jos vähän viitsittäisi ajatella muitakin, niin yhteiselo sujuisi paljon miellyttävämmin.

Reply Quote
Siirry ylös Vastaa viestiin