Paukuttelu ja räjäyttely 31.12.????

Alueen säännöt
Malminkartanon sivut: malminkartano.fi
Terveyttä Ajatteleva

Paukuttelu ja räjäyttely 31.12.????

Viesti Kirjoittaja Terveyttä Ajatteleva » 31.12.2007, 20:46

Hei,
Ehdotan että Suomeenkin tulisi täydellinen kielto raketeille ja muille ilotulitteille sekä paukkupommeille, säästyisi nekin rahat todellisiin iloa tuottaviin asioihin. Uudenvuoden aaton vietto turvallisesti kotona ei enään onnistu. Jos on herkkä melulle ja lisäksi astmaattinen kuten minä, savu käy henkeen. Onkohan oikein että kotirauhaa saa häiritä räjäyttelemällä ja saastuttamalla ilmaa tahallaan, joka jo muutenkin on saasteista. Uskon että nämä lapsetkin jotka kulkee ja räjäyttelee toisiaan kohti pelkäävät, menkää hyvät vanhemmat katsomaan mitä lapsenne tekevät.

rajansa kaikella

Re: Paukuttelu ja räjäyttely 31.12.????

Viesti Kirjoittaja rajansa kaikella » 13.03.2008, 18:30

onpas suuoraan sanoen naivia tekstiä! kyllä olen samaa mieltä nuorten holtittomasta rakettien käytöstä. se on vaarallista heille itselle ja varsinkin ulkopuolisille! mutta että kokonaan kieltää.... Rajansa kaikella.

Mervi Holm

Vs:Re: Paukuttelu ja räjäyttely 31.12.????

Viesti Kirjoittaja Mervi Holm » 30.12.2008, 19:42

Minä jaksan aina ihmetellä, mistä koulujen pihoilla ilotulitteita räjäyttelevät pikkulapset ovat tulitteensa saaneet. Eräänkin kerran olen hoidellut lasten, iältään noin 5-10 vuotiaiden, palovammoja sormissa eikä vanhempia ole näkynyt missään.

Onneksi olen töissä tänä uutena vuotena, joten eipähän tarvitse tehdä töitä vapaa-ajalla.

Vastaa Viestiin