Olen Myllypurosta kotoisin

Alueen säännöt
Myllypuron sivut: kaupunginosat.net/myllypuro
Sirpa Sep (Fihlman)

Olen Myllypurosta kotoisin

Viesti Kirjoittaja Sirpa Sep (Fihlman) » 09.07.2007, 10:15

I happened to be surfing the net and came across this site.
I lived most of my childhood in Myllypuro. My father still lives there. I used to go to Myllykerho around 1969-1974. I had a membership card, it was so cool. I left Myllypuro in 1979 and moved to Australia. It is so nice to see photos and stuff from my childhood.
I lived on Ylakiventie 8 C 66. Some of my friends were Pirjo Vehmaslahti and Sinikka Virtanen. I went to school with Marita Hiltunen. My best friend Arja Korpela lived on Tuulimyllyntie.

Lissu

Vs:Olen Myllypurosta kotoisin

Viesti Kirjoittaja Lissu » 25.10.2008, 11:39

Hei minä vietin nuoruuteni 63-70 Myllypurossa ja suurin osa muistoiani liittyy Myllykerhoon.Siellä vietin suurimman osan ajasta ja sieltä on paljon ihania muistoja. Asuin Yläkiventie 5.

Jan

Viesti Kirjoittaja Jan » 21.02.2009, 00:08

Tulihan siellä \"Ala Femmassa Asuttua\" muutama vuosi 1965-1987. tuli vähän nähtyä ja koettua Kaikelaista.
Nykyään ei siellä pärjää Suomenkielellä,
hiekkalaatikolla suomi on vähemmistökieli.
Ois kiva kuulla monta vielä on hengissä,
noista femman jengistä.

moni on vankilasa tai kuollut, tänään kuulin että taas yksi on kuollut huumeisiin(ei oo ensimmäinen tiedän monta)T: Ala femma

kiki

Viesti Kirjoittaja kiki » 01.03.2009, 19:44

Juu myllikässä tuli asuttua ja \"kaikkea koettua\" :) Mukavia ja ikäviäkin muistoja.

Lissu

Viesti Kirjoittaja Lissu » 04.10.2009, 10:22

Moikka, paljon muistoja Myllypurosta ja femmassa asumisesta, ja Myllykertsissä pyörimisestä. Kuka olet. Tunnistitko minut
olis kiva tavata sen aikasta porukkaa

hienoo!

Viesti Kirjoittaja hienoo! » 02.01.2010, 14:12

hienoo!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Myllypuro”