Myllypuron TB

Alueen säännöt
Myllypuron sivut: kaupunginosat.net/myllypuro
Varakas ystävällisesti

Vs:Myllypuron TB

Viesti Kirjoittaja Varakas ystävällisesti » 18.12.2008, 21:20

Sama juttu kun ostarinkin kohdalla, jos kaikki käyvät hoitamassa Tbllä vain ja ainoastaan välttämättömät postiasiat, eikä mitään muuta, niin väitän että Tb ei ole nykyisellä yrittäjällä enää ensi vuoden lopulla.

Ei mikään yrittäjä kestä usean kymmenen prosentin liikevaihdon laskua.

Mie vaan..

Viesti Kirjoittaja Mie vaan.. » 23.12.2008, 16:28

[b]Harakka kirjoitti:[/b]
[quote]Hieman saisivat kyllä pitää rimaa korkeammalla siellä Suomen Postissa kenellekä näitä asiamiespostioikeuksia oikein jakalevatten![/quote]
No ei kai ne siellä asiamiespostioikeuksia jakavassa instanssissa tiedä tai välitä kelle ne oikeudet annetaan, eikä tunkua varmasti ollut tälläkään alueella ole postin pitäjäksi. Muistaakseni postipostin pitäjä sanoi että siksi joutuivat pitämään niin pitkään sitä auki, kun ei ollut löytynyt sitä yrittäjää, joka olisi suostunut ottamaan asiamiespostin tehtävät hoitaakseen..

menkää myllikän shellille

Viesti Kirjoittaja menkää myllikän shellille » 02.01.2009, 03:43

itse myllikään syntyneenä,voin sanoa sen että
tb,jakeluasema on syvältä.
80-luvun alussa meno oli sama,paitsi kahvi mitä minulle myytiin oli pohjaan palanutta
useaan eri otteeseen.
josta onneksi aiheutui se että en ole ostanut
muuta kuin polttoainetta huoltoasemilta kohta 30 vuoteen.kupin hinnalla saan kahvipaketin .
(sana poitettu)sanon, että termari on keksitty alkakaa sitten käyttäkää sitä.tai shellin asiakkaaksi.itse käytin shelliä kun
tarvitsin jotain.siellä oli ainakin aiemmin miellyttävä pariskunta yrittäjinä.
eikä koskaan tullut (sana poistettu) tuntua.
Viimeksi muokannut menkää myllikän shellille, 02.01.2009, 13:28. Yhteensä muokattu 0 kertaa.
Syy: käytettävä asiallista kieltä

Myllisläinen nainen 2000 asti

Viesti Kirjoittaja Myllisläinen nainen 2000 asti » 02.01.2009, 13:55

Moikka vaan kaikille!

Kahvia en ole koskaan ostanut, joten siitä ei ole kokemusta. Bensaa olen ostanut ja postissa asioinnut. Asikaspalvelu on ollut vaihtelevaa ja toivomisen varaa on.

Koska tässä on ollut nyt paljon haukkuja, pitää antaa myös kehuja. Ostin viime keväänä tuulilasinpyyhkijät ja henkilökunnan mies vaihtoi ne ilman lisämaksua (olivat kyllä muutenkin kalliit). Sama mies auttoi minua kerran pyytämättä, kun en saannut uutta bensakorkkia auki.

Myllypuron Shell

Viesti Kirjoittaja Myllypuron Shell » 24.01.2009, 00:18

Kävin itse lapseni kanssa tänään Myllypuron Shellillä hieman yli 21.00. Minua palvellut tyttö oli kuin paskaa niellyt ja hänellä oli kova kiire kaverinsa luokse joka häntä odotti. Palvelu jatkui toisella kassa olleen pojan kanssa jolla homma näytti olleen hanskassa ja jolle palvelu asiakkaille oli tärkeämpää kuin kaverit. Eli Kiitos sinulle nuori mies ja sinä tyttö pieni opettele asiakaspalvelun aakkoset, työpaikat voi olla tiukasssa tulevaisuudessa.

taxikuski

Viesti Kirjoittaja taxikuski » 27.01.2009, 21:28

itse olen löytänyt hyvän vaihtoehdon tb:lle.(lounasaikaan myllypuron tb on p..stä), liikuntamyllyn kahvilassa on hyvä lounas, viihtyisä paikka ja erittäin kiva henkilökunta. ei tarvi lounaalla istua jonkun sylissä!

ihan kauhee

Viesti Kirjoittaja ihan kauhee » 02.01.2010, 14:13

han kauhee

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Myllypuro”