Asunnottomien majoittaminen Myllypuron kirkolla

Alueen säännöt
Myllypuron sivut: kaupunginosat.net/myllypuro
Iltzu

Vs:Asunnottomien majoittaminen Myllypuron kirkolla

Viesti Kirjoittaja Iltzu » 02.02.2011, 14:33

Vieläks Leppiksellä on kämppä.. ?

Leppiksellä ei kämppää

Viesti Kirjoittaja Leppiksellä ei kämppää » 05.02.2011, 16:26

Ei sillä Leppiksellä kämppää oo - myi sen pullosta Sinolia. Dokas Sinolin ja on nyt vähän 6 feet under..

Iltzu

Viesti Kirjoittaja Iltzu » 08.02.2011, 15:27

[b]Leppiksellä ei kämppää kirjoitti:[/b]
[quote]Ei sillä Leppiksellä kämppää oo - myi sen pullosta Sinolia. Dokas Sinolin ja on nyt vähän 6 feet under..[/quote]

Vuokralla se asuu/asui.

Aili Vähäkorpi

Viesti Kirjoittaja Aili Vähäkorpi » 07.03.2011, 14:11

Kyllä se kuuluu. Ei minulle kuulu esimerkiksi mitä joku maahanmuuttoministeri päättää ja määrää mutta lopputulos #####aa ja rankasti. Ei se minua häiritse jos tulos näkyy jossakin juupajoella mutta minä satun asumaan nyt tässä missä asun.

Kun minäkään en kuulu kirkkoon, näin ollen, jos kirkko junailee paikalle juoppoja, työttömiä ja muutakin roskaväkeä, kyllä se minulle kuuluu, koska joudun nauttimaan niitten seurasta (haju- ja örinä-ilmiöineen) veronmaksu-paikaani matkustaessani ja sieltä kotiin.

Illy

Viesti Kirjoittaja Illy » 15.03.2011, 10:11

Mitäs jos Ailasta tulee juoppo?
Tai saat kenkää duunista?

...

;)

työläinen

Viesti Kirjoittaja työläinen » 16.03.2011, 16:28

Työtätekevä veronmaksaja ei ole tämän päivän suosikki. Kun ryyppäät elämäsi sekasortoon tai käytät muita huumaavia aineita, niin sitten vasta pääset korokkeelle. Valtio, kunnat ja seurakunnat osoittavat kaiken huolempitosi silloin juuri sinulle. Nyt kun vaalit ovat tulossa, niin juuri tällaisen henkilön, itse elämänsä tuhonneen, asiat ovat tärkeintä maassa, mitä pitää hoitaa. Nytkin Myllypurossa vanhusten käytössä ollut talo tyhjennetään juuri tämän kaltaiseen käyttöön. Kirkkohan on ollut edelläkävijä majoitustoiminnassa.

juuri näin

Viesti Kirjoittaja juuri näin » 17.03.2011, 11:19

Tai sanotaan, ettei ihan koko kirkko: Herttonimen SRK on ´kunnostautunut´ eturivissä kun ovat halunneet osoittaa suurta ymmärrystä ja rakkautta näille rapajupoille..

Onneksi tietojeni mukaan henkilövaihtoja tulossa mm. eläköitymisten kautta.

Toivottavasti trendi muuttuu heillä järkevämmäksi tukemaan enemmän veronsa maksaneiden vanhusten hoitoa - tekemistä riittää siinä!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Myllypuro”