Rahaa seinästä - väärältä puolelta

Alueen säännöt
Myllypuron sivut: kaupunginosat.net/myllypuro
Pirkko Lipstok

Rahaa seinästä - väärältä puolelta

Viesti Kirjoittaja Pirkko Lipstok » 11.11.2009, 14:57

En varmaankaan liene ainoa joka on sitä mieltä, että pankkiautomaatti on ehdottomasti väärällä puolella rakennusta.

Eikö sitä mitenkään olisi voinut laittaa päätyyn taksiaseman viereen tai ainakin kävelytien puoleiselle sivulle?

Uskon että monikin tuntee turvattomuutta nostaessaan rahojaan pimeähkön parkkipaikan reunalla.

Vaikka tietty aines onkin ostoskeskuksen remontin ja aitaamisen jälkeen siirtynytkin hengailemaan muualle, silti hirvittää ajatus asioida automaatilla pimeän tullen.

Krisse

Vs:Rahaa seinästä - väärältä puolelta

Viesti Kirjoittaja Krisse » 16.11.2009, 16:32

Olen samaa mieltä asiasta, itse en tule kyseisestä automaatista rahaa nostamaan.
Kenen älyväläys on ollut laittaa pankkiautomaatti sinne pimentoon, selitykseksi ei kelpaa että sinne pääsee autolla viereen.

Pirkko Lipstok

Viesti Kirjoittaja Pirkko Lipstok » 28.11.2009, 15:59

Soitin Automatiaan ja sanoivat että yrittäneensä neuvotella parempaa paikkaa, mutta kun seinää rikkomatta ei olisi muualle saanut laitettua ko automaattia. Alepa ei kuulemma (näin ymmärsin) suostunut siihen että olisi laitettu siihen päätyyn. Onko siinä sitten Alepan varastotilat tai muu syy mutta näin kävi..

Onneksi en itse tarvitse käteistä kuin ani harvoin, mutta ajattelin lähinnä niitä muita ihmisiä, jotka rahaa nostavat. No, kun juottolat ovat poissa ostarin remontin takia, ehkä käteisen tarve ei ole niin suurta..

pieleen meni

Viesti Kirjoittaja pieleen meni » 02.01.2010, 14:10

pieleen meni

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Myllypuro”