mustan Ladan rek no: CAI-513 sekoilu Myllypurossa

Alueen säännöt
Myllypuron sivut: kaupunginosat.net/myllypuro
kun millään ei mitään väliä

mustan Ladan rek no: CAI-513 sekoilu Myllypurossa

Viesti Kirjoittaja kun millään ei mitään väliä » 06.12.2009, 20:30

Varoitus myllypurolaiset:

Alueellamme liikkuu mattamusta ´kanttilada´ rekisteri: CAI-513.

Tämä ´auto´ on noin 20-vuotias, varsin huonokuntoinen ja pitää helvetinmoista meteliä..

Autoa ajaa nuori kaveri, joka ei paljon välitä liikennesäänöistä tai muiden turvallisuudesta.

Kesällä muutaman kerran olin lähistöllä kun kaveri piti omia kiihdytyskilpailuitaan omakotialueella ja vähän muuallakin - enemmän kylläkin ääntä kuin vauhtia, mutta lopulta sitäkin ihan kohtuullisesti yli sallitun - huomioiden paikalliset rajoitukset.

Uusi piirre tällä sankarilla on ajella aivan vapautuneesti pitkin-poikin kevyenliikenteen väyliä Myllypurossa.

Pysäytin kaverin tässä kerran ja huomautin asiasta (autolla ajosta kevyenliikenteen väylillä) - alkoi haistattelu hänen puoleltaan. Yllättävää...

Ilmoitin kaverin poliisille ja olivat hyvin kiinnostuneita - pyysivät enemmänkin havaintoja jos kuka vastaavaa näkee.

TOIVOTTAVASTI EIVÄT PIENET LAPSET JÄÄ TÄMÄN SEKOPÄÄN ALLE KUN OVAT PYÖRÄILEMÄSSÄ TAI PULKKAILEMASSA !!!

Kaveri näyttää aika-ajoin pysäköivän tämän ´autonsa´ Myllärintanhua 2:n eteen - ja siellähän ei asu yhtäkään lasta...

VAROKAA - ILMOITTAKAA POLIISILLE JOS AIHETTA ON, PÄÄSTÄÄN HÄIRIKÖSTÄ EROON!

törkeää

Vs:mustan Ladan rek no: CAI-513 sekoilu Myllypurossa

Viesti Kirjoittaja törkeää » 11.12.2009, 09:20

Härski kuski!

hullu kuski

Viesti Kirjoittaja hullu kuski » 17.12.2009, 13:48

Oiskohan aika lähettää ko. kuski pakkohoitoon?

Täällä hallainvuorentiellä

Viesti Kirjoittaja Täällä hallainvuorentiellä » 21.12.2009, 17:29

Joo, tänäänkin se lähti tosta talon edestä juurikaan lumia pyyhkimättä, tais vähän pyyhkästä kartturin paikalta. Ehkä nainen navigoi vierestä ja kundi sitten ohjaa laivaa. Tänäänhän oli muutenkin niin hyvät ajokelit, että tuskin tuo nyt niin hankalaa on ajaa sokkona.

varokaa sitä Ladaa

Viesti Kirjoittaja varokaa sitä Ladaa » 23.12.2009, 11:13

Voin omasta kokemuksesta todeta kuskin olevan
hoidon tarpeessa - yritti ajaa päälleni suojatiellä hiljattain.

Varoka sitä - ei taida kaverilla olla kaikki kotona!

Polisiääri

Viesti Kirjoittaja Polisiääri » 25.12.2009, 02:40

Aika on erikoista, että lainvalvojamme lähipoliisineimme ovat täysin saamattomia tämän koko kyläämme jo pitkään terrorisoineen ladahäirikön suhteen. Hei, virkavalta herätkää - rekisterinumero ja melko tarkka osoitekin on jo teille kerrottu!!!

Mutta kyllä kai se on ymmärettävä, että lain valvojillemme ei aina riitä aikaa näiden mummujen/lapsien yliajajien metsästämiseen, kun pitää päivystää kaikenmaailman kiertoliittymissä tsiikaamassa, josko löytyisi peräti joku turvavöittä ajamaan kehdannut. No, siitähän saa kuitattua valtiolle sellaisen pienen 35 euron lisäveron!

Doctor

Viesti Kirjoittaja Doctor » 25.12.2009, 03:01

Itse olen myös ihmetellyt tätä jatkuvaa terrorisointia ja miksi ei lähipoliisimme siihen ole puuttunut? Kysyttäessä asiasta, eräs selitys oli se, ettei ongelmasta ole tehty rikosilmoitusta ja täten asia ei kuulu lainvalvojillemme!

Voi pyhä sylvi! Eikö lähipoliisin pitäisi itsekin olla aktiivinen ja seurata alueensa tapahtumia ja ellei kävellen jaksa ympäristöänsä seurata, niin ainakin voisi lukea vastuullaan olevan lähiön keskustelufoorumeita ja vastaavia palstoja!!!

Från Hallonberget

Viesti Kirjoittaja Från Hallonberget » 27.12.2009, 03:15

No, minä voin kertoa miksi ei lähipoliisimme ole TerroriLadaan puuttunut!

Syynä on ihan yksinkertaisesti se, että kun ei meillä Myllykässä mitään oikeata lähipoliisia edes ole, niin mitenpä sellainen olematon tuollaiseen ilmiöön olisi ikinä voinut kiinnittää huomiootaankaan?

Siis, tämä lähipoliisiasiahan on täysi vitsi - jossakin Itiksen (tai Helsingin) poliisijohdossa on nimetty jokunen konstaapeli Myllykän (ja lukuisten muidenkin alueiden) lähipoliiseiksi. Mutta ei osoitettu kunnian lisäksi sen kummempia resursseja nimityksen tueksi!

Huoh! Menkääpä nyt helvatun virkavaltamme johtajat ottamaan edes hieman oppia vaikkapa Lontoosta miten lähipoliisi siellä esikaupungeissa (Surrey, Kingston ym.) jalkautuu ja assosiautuu paikallisten asukkaiden kanssa!

Eikä itse asiassa tarvitse mennä Tukholmaa pidemmälle, siellä poliisivoimat ovat niin mentaliteetiltään kuin käytännön toiminnoiltaankin valovuosia meikäläisiä vastaavia polliisijuntteja edellä.

hohhooh

Viesti Kirjoittaja hohhooh » 27.12.2009, 07:17

Eikö teillä ole parempaa tekemistä ku kytätä toisten tekemisiä. ja tuskimpa sinä joka kyseisen auton olet nähnyt kevyenliikenteen väylällä olet asiasta kyseiselle kuskille nätisti maininnut kun kerta olet saanut ns. vittuilua takaisin. ja mitä sitten jos ajaa kevyenliikenteen seassa jos osaa ajaa rauhallisesti. tuskin se lada on siellä painellut kovaa vauhtia, koska muuten olisit jäänyt alle. ei taida sulla otsikon aloittanut olla kaikki kotona kun jaksat puuttua tollasiin asioihin.

?

Viesti Kirjoittaja ? » 28.12.2009, 12:04

Miksi täältä jo poistetaan ihmisten viestejä? hankkikaa ihmiset ihan OMA elämä ja luulenpa, että tuo hohhooh on AIVAN oikeassa! Tai sitten tuo sama ihminen on kirjottanut nuo kaikki negatiiviset palautteet itse!!! Ottakaa itse kuskiin yhteyttä jos teillä on noin paljon ongelmia! älkääkä puhuko seläntakana paskaa luuletteko tuosta olevan jotain hyötyä? ITSE AINAKIN HERMOSTUISIN.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Myllypuro”