koiran jätökset

Alueen säännöt
Myllypuron sivut: kaupunginosat.net/myllypuro
keräilijä

Vs:koiran jätökset

Viesti Kirjoittaja keräilijä » 06.01.2010, 23:28

Kerään roskia ja pulloja, kun vapaat kansalaiset heittävät niitä mennessään. Koiran jätöksiä en kerää, vaikka rakastankin puhdasta luontoa. Miksi jätökset pitää olla kulkuväylien varrella. Ihmettelen.

lumiperhonen

Viesti Kirjoittaja lumiperhonen » 02.02.2010, 00:03

Ihanaa puhdasta lunta. Kuinka kauan? Kaikki töppyrät ja puiden juuret ovat kohta keltaisena. Voi ei.

Merkillistä

Viesti Kirjoittaja Merkillistä » 03.02.2010, 09:59

[b]lumiperhonen kirjoitti:[/b]
[quote]Ihanaa puhdasta lunta. Kuinka kauan? Kaikki töppyrät ja puiden juuret ovat kohta keltaisena. Voi ei.[/quote]

Miehet näyttävät tekevän aivan tuota samaa kuseskelua,joten ei se keltainen lumi ole suinkaan yksin koirien ansiota!
Niin usein törmännyt 2 jalkaisiin pissaaajiin,heillä on sentään vc:t,toisin kuin koirille,pakkohan koiran on tarpeensa tehdä ulos.

Ihmetyttää suunnattomasti missä te kävelette,lenkkeilen joka ikinen päivä Myllikkä,Herttoniemi,Viikki maisemissa mutta en ole vielä koskaan astunut kikkareihin,johtuisko siitä että katson polulle/tielle enkä taivaisiin.

Huom.minulla ole koiraa,mutta ehkä tulevaisuudessa.

Enemmän minua häiritsee ihmisten aikaan saamat jätteet ja roskat jotka surutta heitetään luontoon ja teiden varsille.

maalainen

Viesti Kirjoittaja maalainen » 08.02.2010, 13:49

Muuttakaa maalle missä ei ole naapureita!

KYSYMYS

Viesti Kirjoittaja KYSYMYS » 14.02.2010, 19:10

KUINKA POISTETAAN KOIRAN PxxKA SUKSEN POHJASTA?

suksenpohjan puhdistus Pxxkasta

Viesti Kirjoittaja suksenpohjan puhdistus Pxxkasta » 22.02.2010, 09:38

ehdottaisin erittäin karkeakarvaista koiran turkkia.

Koiranomistaja naaputitalosta

Viesti Kirjoittaja Koiranomistaja naaputitalosta » 03.03.2010, 11:28

Kiviparintien ympäristöön on uusien talojen ja asukkaiden mukana tullut koiran jätöksiä keskelle kävelyteitä, taloissa tuntuu olevan paljon koiria yhdessä perheessä jopa neljä
Koirien kanssa kuljetaan talojen pihoilta ja jätökset jätetään surutta maahan.
Ympäristössä on ollut aikaisemminkin koiria mutta näiden uusien Myllypurolaisten myötä kasat ovat ilmestyneet kävelyteille.

Itse koiran omistajana minua risoo moinen välinpitämättömyys koska siinä syyllistettän helposti kaikki koirien omistajat

Koiraa ei pidä hankkia jos ei ole valmis huolehtimaan koirasta.

Aurinkoista kevättä kaikille ja muovipussi taskuun kun lähdetään koira-ystävän kanssa lenkille. (ei pitäisi olla iso vaiva kumartua)

Parvot sekaisin

Viesti Kirjoittaja Parvot sekaisin » 10.03.2010, 13:37

Koiran parvovirus (CPV) ja ihmisen parvorokko (PV B 18) ovat eri viruksia.

Koiran jätöksistä ei todellakaan leviä parvorokkoa.

Ratkaisu jätöksiin

Viesti Kirjoittaja Ratkaisu jätöksiin » 10.03.2010, 22:32

Koiranpaska ongelman ratkaisemiseksi ehdotan seuraavaa:
Helsingin kaupunki alkaa maksamaan koiranpaskasta esim. 50 senttiä/kg.Tämän jälkeen hoivaamisvammaiset yhdyshenkilöt ympäri kaupunkiamme ilmoittaisivat hoivattavilleen, että pullojen, tölkkien, peltiromun ym. keräilytuotteiden lisäksi on heillä nyt myös mahdollista kartuttaa käteisen tarvetta, keräämällä koiranjätöksiä. Sen keräily näin pakkasilla on helppoa ja uskoisin myös tuottoisaa päätellen siihen uhratuista palstamillimetreistä. Lisäksi on mahdollista että tämä uusi keräilyyn perustuva osa-aikatyö mahdollistaisi myös talvisin laajamittaisemman, jo kaikille kesäisin tutuksi tulleen, kerjäily/pullonkeruumatkailun tänne pohjolan perukoille.

Kiviparintieltä

Viesti Kirjoittaja Kiviparintieltä » 12.03.2010, 09:00

Kiva kun yleistetään =). Itse uutena asukkaana Kiviparintiellä olen vastuullinen koiran omistaja ja kerään koirani jätökset kakkapussiin. Minuakin todella harmittaa, että kaikki eivät näin tee. Ei ole kiva väistellä \"ansoja\" lenkillä. Ihan näin mutu-tuntumalta iso osa kakoista on isojen koirien tuottamia, eli onko siis ison koiran omistajat vastuuttomampia kuin pienen koiran omistajat? Toki niitä pienen koiran kakkoja löytyy myös pilvin pimein. Ei ole iso vaiva kerätä sitä kakkaa pussiin ja viedä roskiin! Tehdään yhdessä viihtyisä asuinympäristö niin meille ihmisille, kuin koirillekkin. Sama koskee noin yleisesti kaikkia roskia, ei ole iso vaiva kantaa roskaa mukana ja viedä se lähimpään roskikseen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Myllypuro”