MYLLYPUROSSA ERITTÄIN HYVÄ ASUA

Alueen säännöt
Myllypuron sivut: kaupunginosat.net/myllypuro
Uppis

Vs:MYLLYPUROSSA ERITTÄIN HYVÄ ASUA

Viesti Kirjoittaja Uppis » 12.11.2011, 04:27

Seli seli, asiat on nähtävä parhain päin, jos muita vaihtoehtoja ei enää ole.

Asuntojen hinnat ovat segregoituneet voimakkaasti, asunnot ovat itähelsingissä huomattavasti halvempia kuin muualla, kerran asunnon itähelsingistä hankittuaan varmistaa, että jää sinne ikuisiksi ajoiksi, rahat ei riitä hankkimaan asuntoa muualta.

Totuus sattuu, mutta siitä se kehittyminen alkaa.

Viking

Viesti Kirjoittaja Viking » 12.11.2011, 05:13

[b]Hyvin viihtyvä kirjoitti:[/b]
[quote]Olemme asuneet perheeni kanssa Harakkamyllyntie 1-taloyhtiössä jo 7 vuotta ja olemme viihtyneet niin mainiosti. Taakse jäi vanha Vuosaari ja heti ihastuimme omaan pieneen pihaan ja ihanaan luontoon. Itse en osaa erotella parakkeja ei-parakeista täällä Myllypurossa. On kerrostaloja,omakotitaloja, vanhoja taloja ja uusia taloja ja kaikki asukkaat mahtuvat mainiosti kulkemaan, kun on väljää. Ja uusi tuleva ostari on kiva![/quote]

Näinhän se on ja toivon, ettemme anna keskustelujamme häiriintyä tämän Myllypuropalstan vakiohäirikön kirjoitteluista, jotka siis epätoivoisesti yrittävät provosoida riitelyyn ja eripuraan. Kuten varmaan olet jo huomannut, kyseinen häiriintynyt kansalainen kätkeytyy mm. nimimerkkien Varakas, Upporikas, Uppis jne... taakse.

No, aiheeseen palatakseni:
Itse muutin eka aallossa vuonna 1979 Harakkamyllyntie 1 (As Oy Myllärinkuja) taloyhtiöön kun ensimmäinen lapsemme oli noin 3 kk ikäinen ja heti kohta siellä se toinen lapsemmekin sitten syntyi.

Täytyy sanoa, että kyseinen asuntoyhteisö oli (ja on edelleenkin) suurine leikkikenttineen ja autoteistä eristäytyneine alueineen pikkumuksuillemme ja vähän vanhemmillekin mitä mainion ja turvallisin ympäristö!

Ok, nyt olen jo Vaarin ominaisuudessa täällä ja lapseni ovet muuttaneet tästä yhteisöstämme muualle mutta itse vain edelleen täällä vaimoni kanssa asustelen ja hyvin viihdymme nuoria kasvavia polvia katsoen ja vanhoja muistellen! Näin se vaan sukupolvet kulkevatten...

Uppis

Viesti Kirjoittaja Uppis » 13.11.2011, 21:23

Aina saa selittää, se itselleen valehtelu vain sattuu eniten, varsinkin illalla, kun käperrytte vuokrakasarminne nurkkaan laverille vetämään ne 6h painajaiset.

voi, voi

Viesti Kirjoittaja voi, voi » 14.11.2011, 20:59

On lottovoitto asua luonnonkauniissa Myllypurossa

Uppis

Viesti Kirjoittaja Uppis » 14.11.2011, 22:19

Asioita täytyy selitellä, kun todellisuus ympärillä kertoo toista. Jatkakaa te sitä selittelyä. muistakaa mitä olette kirjoittaneet, kun näette että uusi ostarinnekin on töhritty, kun löydätte ulkoilupolkujen varsilta käytettyjä neuloja, ja kun itiksessä käydessänne saatte pelätä itsenne, ja omaisuutenne puolesta.

Varakas

Viesti Kirjoittaja Varakas » 16.11.2011, 16:29

UPPIS! Hyvä että sä jaksat täällä heilua. Mua rupes jo kyllästyttämään.
Kerro lisää, mä tallennan joka viestin.

Ehkä nidon ne kirjaksi ja rikastun edelleen.

Otsikko voisi olla: \"UPPIS the Landepaukku on the Forums again!\"

Anna tulla, saan sisältöä kasaan.
Nimimerkin vaihto ei hyödytä, tyyli paljastaa.

Heppa

Viesti Kirjoittaja Heppa » 17.11.2011, 14:23

Edelleen, tätä häirikköä ei kannata noteerata mitenkään. Tämäkin kommentti on liikaa. Henkilö mitä ilmeisimmin koululainen tai työtön jolla pukkaa pettymystä tai on jotenkin muuten traumaattinen kokemus ties mistä. Itähelsinki on helppo kohde, mutta kyllä se lopettaa kun sitä ei noteerata. Myllikkä on hyvä paikka asua!

Uppis

Viesti Kirjoittaja Uppis » 17.11.2011, 21:11

Tämä on niin koomista, sinähän reagoit koko ajan minun kirjoituksiini, kyllä teitä on helppo viedä kun pässiä narussa.

Niin muistahan nyt heppa pieni, ettet reagoi tähän kirjoitukseen.

Uppis

Viesti Kirjoittaja Uppis » 17.11.2011, 21:12

Niin siis muistakaapa nyt ettette noteeraa tätä mitenkään. Buhahahah heee hehehe :)

Heppa

Viesti Kirjoittaja Heppa » 18.11.2011, 13:55

Onko joku käynyt siellä näköalamäen päällä jo? Onko hyvät näkymät?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Myllypuro”