joko haukutaan K-kauppakin?

Alueen säännöt
Myllypuron sivut: kaupunginosat.net/myllypuro
Uppis

Vs:joko haukutaan K-kauppakin?

Viesti Kirjoittaja Uppis » 15.11.2011, 01:01

Alkon tuotteistahan te suositte halpoja viinejä, joissa litrahinta natsaa alkoholipitoisuuden kannalta parhaiten, eli suomeksi saa halvimmat kännit.

Suutariin uskon, ostan tämän idean, tehän joudutte pitämään kenkiä noin kaksi kertaa pidempään (vähintään varakkaaseen kansanosaan verrattuna)

Lisää asukkaita, ja uutta ostopotentiaalia......hmmmm no okei, absoluuttinen myllypurossa oleva rahamäärä voi kasvaa, mutta suhteellinen köyhyys laskee, eli on enemmän niitä 20 senttisiä joilla etsitte sitä parasta ennen jauhelihan halvinta tarjousta, siis niinä päivinä kun ette jonota ruokajonossa.

Nyt lopetan minäkin tänne kirjoittelun, ja lähden Varakkaan kanssa portugaliin golfaamaan.

Heppa

Viesti Kirjoittaja Heppa » 15.11.2011, 01:31

Ruokaravintola voisi myös olla hyvä. En ole tuota uutta, ostarin yhteydessä olevaa ravintolaa ja sen menúta testannut. Onko jollain kokemuksia.
Jokin etninen ravintola voisi olla myös hyvä. Kiinalainen tai Intialainen ehkäpä.

Muita liikkeitä ei nyt heti tule mieleen, jotka voisivat olla tarpeellisia tällä alueella. Itäkeskus on kuitenkin sen verran lähellä.

Onko muilla ehdotuksia, mitä liikkeitä tänne kaipaisitte? Ei tunnu kukaan kommentoivan näitä, ihan itsekseen saa tässä kirjoitella.

TTK

Viesti Kirjoittaja TTK » 15.11.2011, 23:07

Olen pari kertaa käynyt syömässä Jyväsessä. Ihan on hyvät ruoat, hinta-laatusuhde kohdillaan. :) Ja pitää vielä erikseen mainita että henkilökunta on todella mukavaa ja kaikki toimii mukavasti.

Uppis

Viesti Kirjoittaja Uppis » 16.11.2011, 16:19

Höh, yritin tulla asioimaan uudessa K-kaupassanne mutta multa loppu rahat kesken jo maitotiskin jälkeen. Voi himskatti.
Pakko mennä kotikylän maitoautolle seuraavaksi. Ei oo varaa kaupungin kaupoille!

Että ottaa päähän.

Uppis

Viesti Kirjoittaja Uppis » 17.11.2011, 11:35

Kiva että vara-Uppikset pitävät täällä \"huumoria\" yllä. Paikallisia kun ovat osaavat sohaista tarpeeksi alas, että vitsi ymmärretään.

Minä keskityn siihen kuivaan asiatietoon.

Nyt on tehty jo aijeminkin esillä ollut ehdotus etnisen hallin perustamisesta itä-helsinkiin, se on loogista, sillä suurin osa helsingin maahan muuttajista asuu siellä.

Itse olen jo muutaman vuoden povannut, että itiksen kauppahallista tulisi vuosien saatossa basaari, tämäkin ennuste siis toteutuu, ei vielä mutta aikanaan.

Myllypurohan voisi ottaa tämän hallin itselleen, niin pääsisivät tuttuun kauppaan.

Niin se kehitys kehittyy itähelsingissä.

Heppa

Viesti Kirjoittaja Heppa » 17.11.2011, 13:52

Juu, pitää itsekin käydä testaamassa tuo Jyvänen. Vaikuttaa eväät enemmän sellaiselta raavaan miehen eväiltä. Mahtaako olla kasvis- ja keittopuoli miten Jyväsessä?

Savolainen

Viesti Kirjoittaja Savolainen » 18.11.2011, 16:04

Meitä savolaisia on myös täällä senverran, että kyllä kalakukkojakin täytyisi olla myytävänä, itse kuitenkin tykkään lanttukukosta.

Uppis

Viesti Kirjoittaja Uppis » 24.11.2011, 03:30

Ihmettelen kovasti mitä tuokin Vara-Uppis tai mikä lienee vara-vara-Uppis sellainen nyt tuolla tarkoittaa? Siis, että Uppikset pitävät täällä \"huumoria\" yllä. Paikallisia kun ovat, osaavat sohaista tarpeeksi alas, että tulevatten ymmärretyiksi? No, minä nyt kirjoittelen mitä sattuu kaikenmaailman foorumeille jne.

T. Uppis

Uppis

Viesti Kirjoittaja Uppis » 24.11.2011, 04:38

Voi kamala! Taas joku Uppis veuhtoaa! Ymmärtäkää nyt että minä en ole tämä Uppis enkä myöskään se vara Uppis enkä myöskään Varakas, vaan se ainoa oikea ja aito Uppis, siis minä tässä, vaikka itse asiassa tuo onkin se feikki-Uppis, mutta tässä kuitenkin aito sellainen. Ja se on jetsu juttu se, kysykää vaikka nimmari Varakakselta vai oliko Varikselta? No, ei väliä...

Uppis & Varakas

Uppis

Viesti Kirjoittaja Uppis » 24.11.2011, 05:47

Kuka juukeli taas ilmineeraa nimmarillani.

Olen siis se ainoa aito Varakas ja hävetkää te Myllykän köyhälistöt - ei tuosta uudesta köyhäin ostaristanne mitään tule. Olen Varakas!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Myllypuro”