joko haukutaan K-kauppakin?

Alueen säännöt
Myllypuron sivut: kaupunginosat.net/myllypuro
vara uppiksen vara uppis

Vs:joko haukutaan K-kauppakin?

Viesti Kirjoittaja vara uppiksen vara uppis » 12.12.2011, 18:20

onneksi kukaan ei ota minua varmaan tosissaan koska todellisuudessa minäkin asun myllypurossa, ja olen köyhempi ja katkeroituneempi kuin yksikään kukaan teistä, siksipä minun olisikin parempi keittää jo otseni hirteen:D loppuisipa ainankin tämä minun naurettava provosoiminen ja sivujen terrorisointi!!

terveisin: muka varakas, epä aito, katkera myllypurolainen, eli siis EI sellainen kuin mitä täällä kaikki muut on.

Varakas

Viesti Kirjoittaja Varakas » 13.12.2011, 03:03

Ketjun taso on ylittänyt käsitteellisen termin absurdi, loikannut yli kaikki määritelmät sanasta huvittava, antanut uuden ulottuvuuden sanalla myötähäpeä, ja onnistunut siinä mihin muut eivät kykene.

Oliko se nyt Uppis 192 - Myllypuro 0

Erno

Viesti Kirjoittaja Erno » 13.12.2011, 13:32

VarakasUppis, muistatko kun veit neitsyyteni myllikän vesitornin juurella? Vain mies voi tietää, miten mies otetaan.

Varakas

Viesti Kirjoittaja Varakas » 13.12.2011, 20:41

Aina vain sairaammaksi menee, ja minua on kutsuttu häiriköksi. Viittaan aikaisempaan kirjoitukseeni, ja totean syystä.

Uppis 384 - myllypuro o

Erno

Viesti Kirjoittaja Erno » 13.12.2011, 22:24

Älä nyt oo tollanen tosikko. Et ainakaan silloin ollut. Olit melkoinen villikko mieheksi. Grrr

äiti

Vs: joko haukutaan K-kauppakin?

Viesti Kirjoittaja äiti » 17.01.2012, 17:21

K-kauppa ei myy leipää alennuksella.. vaan myyjän mukaan heittävät ne roskiin =( tuntuu ikävältä ajatella asiaa kun leipäjonon pituutta katselee viikolla...

Från Holkkvarnsvägen

Vs: joko haukutaan K-kauppakin?

Viesti Kirjoittaja Från Holkkvarnsvägen » 22.01.2012, 03:48

Mitä itse olen työnikin puolesta seurannut näitä kahta päivittäistavaroiden "monopoliketjujamme", niin ei voi tulla muuhun ajatukseen kuin, että Keskolla (siis Citymarketit ym. K-puodit) ei ihan ole hallinnassa nämä vihreät aatteet puhumattakaan niistä yhteiskunnallisista asioista! Siis, kaikki, jopa ihan priima tavara, vedetään kylmästi ruuvisekoittimen lävitse suljettuihin jäteastioihin!

No, ollakseni tasapuolinen, niin täytyy todeta, ettei tämä meidän osuuskauppamme, eli SOK:n Prismat ym. S-marketteineen juurikaan parempia tässä mielessä olevatten. Hävittävät siis liki Keskon lailla ihan käypää elintarviketta mutta ehkäpä kuitenkin vähäisemmässä määrin, koska S-puodeista valtaosa Hurstien ym. ruuan jakelupisteiden safka on peräisin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Myllypuro”