tupakoinnin lopettaminen!?

Alueen säännöt
Maunulan sivut: maunula.net
sinivirta
Uusi jäsen

tupakoinnin lopettaminen!?

Viesti Kirjoittaja sinivirta » 23.10.2016, 15:45

elikkä oon nyt tässä jo yrittänyt lopettaa aika kauvan tupakoinnin. Oon koittanu kaikkia mahollisia nikotiinituotteita ja kaikkee, mutta mikään ei tunnu auttavan! onko kukaan koittanut lopettaa sähkötupakan avulla? Onko siitä ollut apua kellekkään?? Ja miten niissä kun on ne kaikki nesteet ja eri osat, eri vahvuset nesteet ja kaikki, onko se hirveen hankala vempele? katsoin ite netistä näitä: w www.siu.fi w tai w www.paulsaar.com w ?

T: todella halukas lopettamaan!!
:?: :?:

Salme Ry
Uusi jäsen

Re: tupakoinnin lopettaminen!?

Viesti Kirjoittaja Salme Ry » 14.08.2017, 14:54

Aivopesin itseäni ja suunnittelin lopettavani noin vuoden kuluttua, kun muutan uuteen kotiin. Poltin likimain sen vuoden ajan päätöksen jälkeen, mutta päätinkin yllättäen lopettaa vähän aikaisemmin, kun menin kissan ja kodinhoitajaksi ystäväperheen lähdettyä lomamatkalle. Jo toisena päivänä tuli mieleen, että voisin lopettaa savuttelun - jos onnistuisin.

En käyttänyt mitään korvikkeita tms. Aski savukkeita oli laukussa aikansa, ja odotin muutaman viikon ennenkuin lahjoitin muutkin askit pois. Ihmettelin, miten hyvin tuo henkinen valmentautuminen toimi ja miten helposti tupakanpoltto unohtui kokonaan. Myöhemmin olen naureskellut, ettei tupakkarahoista ole kertynyt mitään säästöjä. Jonnekin ovat rahat kuluneet kuitenkin. ;)

Kannattaa kokeilla, jos onnistuisi - helposti ja ilmaiseksi. Suosittelen.

Vastaa Viestiin