Svinhufvudinkujan \"huumenuoret\"?

Alueen säännöt
Kulosaaren sivut: kulosaarelaiset.fi
anonanon

Vs:Svinhufvudinkujan

Viesti Kirjoittaja anonanon » 13.09.2010, 19:30

[b]Jouko Koppinen kirjoitti:[/b]

[quote]Mikä on Helsingin Sanomien moraali? Se uutisoi samaan aikaan faktoihin perustuvan uutisen pelon lietsonnan haitoista ja yleisön kirjeitä, jotka tihkuvat uhkakuvia.[/quote]

Öööh... koska hyvä toimittaja kertoo kolikon molemmista puolista ja jättää \"johtopäätösten\" vetämisen lukijan omalle vastuulle? Onneksi.

Ihminen ei ole kypsä ellei hän kykene laittamaan asioita oikeisiin mittasuhteisiin.

Julius

Viesti Kirjoittaja Julius » 18.09.2010, 16:17

[b]anonanon kirjoitti:[/b]
[quote]Mikä porukka - ja miksi? Pesäpalloa pelatenko ongelmia ratkaistaan?[/quote]

Auttaisiko tämä ymmärtämään hienovaraisen vihjeeni?

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... 92&ref=tf1

anonanon

Viesti Kirjoittaja anonanon » 12.10.2010, 14:08

Julius, olen oikeasti vähän huolissani sinusta. Hae apua vielä kun et oletettavasti ole ehtinyt tehdä jotain isosti typerää.

Kuinka nuori olet?

Viesti Kirjoittaja Kuinka nuori olet? » 29.11.2010, 16:28

60-luvulla oli aivan tavallista, että omat reviirit pidettiin siistinä tarvittaessa pesäpallomailoilla avustettuna.

Muistan kyllä eri kaupunginosien väliset tappelut ja nujakoinnit, siellä oli sitä yhteisöllisyyttä ja yhteiskunnan kurinpitoa parhaimmillaan.

Nämä nykynuoret tuntuvat olevan sen verran vässyköitä, että ehkä hivenen vanhempaa väkeä kaivataan palauttamaan \"huumenuoret\" ruotuun. Sanottakoot, että jos ko. laitoksessa asuvat olisivat kohteliaita ja siveellisiä kansalaisia (eivät esimerkiksi varastelisi Alepasta joka ikinen kerta), ei minulla olisi heitä vastaan mitään.

Julius

Viesti Kirjoittaja Julius » 29.11.2010, 16:29

Ajattelin kirjoittavani otsikkoa, mutta siihen olisi pitänytkin laittaa nimi. Ylläoleva teksti on siis minun.

Vastaa Viestiin