Terveysasema

Alueen säännöt
Kruununhaan sivut: krunikka.fi
Tommi

Terveysasema

Viesti Kirjoittaja Tommi » 08.09.2009, 21:47

Eikö olisi jo aika päästä yli siitä, että Krunikan terveysasema on lopetettu? Toimintasuunnitelmassa tavoitellaan taas omaa terveysasemaa.

Itse olen käynyt Viiskulmassa ja ollut oikein tyytyväinen. Samoissa tiloissa on kaikki palvelut. Viimeksi sain ajan muutaman päivän päähän eikä tarvinnut kauan odotella aulassa.

Suurimmalla osalla suomalaisista on terveyskeskus kauempana kuin meillä. Jos liikkuminen on vaikeaa, eikös kunta anna taksiseteleitä? Muut pääsevät ratikalla, kävellen ja taksilla vaikka omaan piikkiinkin.

Pientä realismia, hei. Se terveysasema ei tule koskaan takaisin.

Ennemmin kannattaisi yrittää vaikuttaa siihen, että halutessaan voisi käydä Kallion terveysasemalla.

Tommi

Kristian

Vs:Terveysasema

Viesti Kirjoittaja Kristian » 09.09.2009, 09:11

Olen Tommin kanssa täysin samaa mieltä. Lisäksi Viiskulmaan pääsee mainiosti myös pyörällä. Ruotsinkielinen palvelu toimii lisäksi paljon paremmin kuin aikaisemmin ja meitä ruotsinkielisiä on Krunikassa 11%. Meille Krunikkalaisille voisi olla hyödyksi vaihtaa äänitorvemme äänekkäämmät jankuttajat ja menneisyydessä jääneet uusiin nuorempiin.

perusterveydenhuolto

Viesti Kirjoittaja perusterveydenhuolto » 09.09.2009, 13:22

Meitä huonosti liikkuvia myös riittää. Maalla santatietä pari kilometriä menee sutjakkaammin kuin kahden lapsen, toinen vaunuissa ja toinen vastikään kävelemään oppinut, kanssa täällä meillä. Perusterveydenhuolto on muuta kuin \"kaikki palvelut\". Meistä suurin osa, myös useimmat kroonikot, tarvitsee perusterveydenhoitoa. Siihen \"kaikki palvelut\" on turhan raskas ja kallis tietenkin.

Pientä realismia hei

Viesti Kirjoittaja Pientä realismia hei » 10.09.2009, 10:26

[b]Tommi kirjoitti:[/b]
[quote]Eikö olisi jo aika päästä yli siitä, että Krunikan terveysasema on lopetettu? Toimintasuunnitelmassa tavoitellaan taas omaa terveysasemaa.

Itse olen käynyt Viiskulmassa ja ollut oikein tyytyväinen. Samoissa tiloissa on kaikki palvelut. Viimeksi sain ajan muutaman päivän päähän eikä tarvinnut kauan odotella aulassa.

Suurimmalla osalla suomalaisista on terveyskeskus kauempana kuin meillä. Jos liikkuminen on vaikeaa, eikös kunta anna taksiseteleitä? Muut pääsevät ratikalla, kävellen ja taksilla vaikka omaan piikkiinkin.

Pientä realismia, hei. Se terveysasema ei tule koskaan takaisin.

Ennemmin kannattaisi yrittää vaikuttaa siihen, että halutessaan voisi käydä Kallion terveysasemalla.

Tommi[/quote]

Tommilla on ollut tuuria. Mutta onko palvelu muuten parantunut? Niinhän meille luvattiin. Vanha henkilökunta kyllä on hyvää, mutta onkos monikertaiseksi kasvanut asiointiaika parempaa palvelua?
Realismia on, että vanhuksille ja lapsiperheille Viiskulma on entiseen verrattuna ihan oikeasti hankalan matkan päässä mutta taksiseteleitä ei saa käyttää terveyskeskusmatkoihin.

Ihmettelen kovasti, miksi huonoa terveysasematilannetta ei saisi yrittää parantaa? Vironkatua ennen käytiin Kalliossa, nyt sinne ei pääse, vaikka luvattiin kun Vironkatu siirrettiin. Kalliossa on kai väkeä liikaa ja lääkäreitä liian vähän.

Minna

Viesti Kirjoittaja Minna » 11.09.2009, 20:46

Aloittajalla on kyllä vähän outo asennne. Siis parannusehdotuksia ei saa tehdä, kun palvelu on kerran huonontunut? Tuleva politiikko ehkä?

Avishaka

oFCzkPEGroX

Viesti Kirjoittaja Avishaka » 26.06.2013, 08:35

God help me, I put aside a whole afeoonrtn to figure this out.

Vastaa Viestiin