Autojen siirto sillan alta 31.8.

Alueen säännöt
Kruununhaan sivut: krunikka.fi
Autojen siirto sillan alta 31.8.

Viesti Kirjoittaja Ville » 16.11.2011, 12:48

Terve,

nyt harmittaa etten älynnyt kirjoittaa tänne aiemmin, mutta kysytään edes nyt: mikäli olit pysäköinyt Hakaniemen sillan alle ja autosi oli siirretty kaupungin toimesta ke 31.8., niin havaitsitko missään siirtokehotuskylttiä (tilapäinen liikennemerkki) jolla olisi etukäteen mainittu tulevasta kunnossapitotyöstä - ja siitä että auto pitää pysäköidä muualle / siirtää pois?

Vs:Autojen siirto sillan alta 31.8.

Viesti Kirjoittaja Ville » 21.11.2011, 15:03

...itse en nimittäin sellaista havainnut maanantai-iltana kun jätin auton parkkiin. Kyltti taas pitää lain mukaan olla asetettu paikalle viim. 48 tuntia ennen katutyön alkamisajankohtaa. Lasku ajoneuvon siirtämisestä kuitenkin tuli, ja nyt on valituskierros käynnissä. Merkkiä asetettaessa pitää tehdä ns. perustamispöytäkirja, eli käytännössä täytetään kaavake johon merkitään sillä hetkellä paikalle pysäköityjen autojen rekkarit ja yhden renkaan venttiilin sijainti. Näin voidaan työtä aloitettaessa erottaa mitkä autot on ajettu parkkiin merkin pystyttämisen jälkeen (eli kuskin voidaan olettaa olleen tietoinen siirtokehotuksesta).

Pyysin Rakennusviraston ajoneuvojen siirtoyksiköltä nähtäväksi perustamispöytäkirjaa - soitin sinne ja minua pyydettiin lähettämään s-postia. Siihen ei ole vastattu, joten tein virallisen valituksen.

Siinä koko tilitys ihan vaan siksi, että jos sinunkin autosi oli siirretty etkä havainnut kylttiä niin ei muuta kö valittamaan vaikka jälkikäteen. Multa saa tarvittaessa lisäinfoa.

Ent Kallion, nyk Krunan katupoika

Vs:Autojen siirto sillan alta 31.8.

Viesti Kirjoittaja Ent Kallion, nyk Krunan katupoika » 30.08.2012, 18:50

No kuinka valituksessa kävi?

Itse olen antaumuksella aina valittanut kaikista pysäköintisakoista, joita olen saanut, mutta eipä ole vielä tärpännyt. Toivottavasti sulla parempi tuuri!

Vastaa Viestiin